[ad_1]

در حال حاضر تقریباً افراد با نفوذ در هر زمینه ای از زندگی وجود دارند: دکوراسیون خانه ، تناسب اندام ، امور مالی ، سیاست ، آشپزی ، مد و بسیاری دیگر – از جمله روانشناسی و سایر رشته های پزشکی. در جایی که می توانید با نکات طراحی داخلی نسبتاً کم کار کنید ، روانشناسی بسیار پیچیده تر است. روانشناسی آشپزخانه مشترک است یا شرم بدن در پوشش مثبت اندیشی بدن ادامه می یابد.

تأثیرگذار و روانشناسی آشپزخانه

اگرچه وجود دارد و حسابهای مسئولکه اطلاعات جدی و جدی در مورد سلامت روان و بیماری هایی مانند افسردگی ، اختلالات اضطرابی یا فرسودگی شغلی ارائه می دهند. از آنجا که هیچ کنترل محتوا به این معنا وجود ندارد ، حتی افرادی که تجربه سلامت ندارند می توانند توصیه ها و افکار خود را به اشتراک بگذارند.

به تازگی ، 80 درصد از افراد 16 تا 19 ساله برآورد کرده اند که در اینستاگرام حضور دارند. به ویژه با گروه هدف جوانتر ، توصیه های فرضی در مورد روان می تواند خطرناک باشد. اینفلوئنسرها به شما می گویند چه چیزی “طبیعی” است و چه چیزی نیست. علاوه بر این ، حضور مداوم ظاهراً بی نقص جوانان را تحت فشار قرار می دهد: من نیز می خواهم اینطور به نظر برسم ، من لباس های زیباتر می خواهم ، به دوستان بیشتری نیاز دارم.

اما روانشناسی آشپزخانه در اینستاگرام و شرکت چقدر خطرناک است. واقعا؟ در این قسمت از ساعت دفتر گرامز ، دکتر ناتالی گرامز-نوبمن با روان درمانگر روانشناسی صحبت می کند. دکتر سابین مائوربه مائور دارای صلاحیت اضافی برای درمان کودک و نوجوان است و همچنین نویسنده چندین کتاب علمی در زمینه روان درمانی است.

مقاله ای که باید بخوانید: https://detektor.fm/gesellschaft/grams-sprechstunde-influencer-und-psychologie



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *