[ad_1]

اکنون که تابستان واقعاً شتاب می گیرد و فرکانس به شدت در حال کاهش است ، دو س questionsال با قابلیت بحث و جدال بارها و بارها پرسیده می شوند: 1. “آیا شما واکسینه شده اید؟” 2. “آیا قبلاً تعطیلات خود را رزرو کرده اید؟ من می توانم با بله به هر دو سوال پاسخ دهم: بسیاری از گروه های حرفه ای در برلین در اوایل ماه مه در گروه اول 3 آموزش دیدند. علاوه بر معلمان ، روزنامه نگاران نیز در این امر دخیل بودند. اهمیت طبقه بندی را می توان استدلال کرد. اما طبقه بندی از سنا برلین وجود دارد. بنابراین سعی کردم زودتر در مرکز واکسیناسیون وقت بگیرم. من خوش شانس بودم و اصلاً وجدان بدی نداشتم.

در مورد سوال دوم ، داشتن وجدان راحت تر کار دشواری است: ما به تعطیلات می رویم. من و خانواده ام به اسپانیا. اگرچه می دانم پرواز برای آب و هوا مضر است. اگرچه من می دانم که همه ما نمی توانیم سبک زندگی خود را ادامه دهیم. و حتی اگر من و همسرم واقعاً تصمیم گرفته بودیم که دیگر به اروپا پرواز نکنیم.

در دفاع از خود می توانم موارد زیر را بگویم: پدر همسرم در اسپانیا زندگی می کند. و از آنجا که او نمی تواند به تنهایی سفر کند ، مجبور هستیم که به سراغ او برویم. از آنجا که روزهای تعطیلات ما محدود است ، ما تصمیم گرفتیم که تمام روز را با قطار و هواپیما سفر نکنیم.

دنیا خواه ناخواه بشریت رو به تغییر است: کشاورزی باید پایدار و مقاوم در برابر اقلیم شود ، در عین حال تأمین تقاضای روزافزون جمعیت در حال رشد از اهمیت برخوردار است. این برای ادعاهای خود ما به چه معناست؟ و چه محیط و موجودات زنده ای در آن وجود دارد؟
در Storks Spezialfutter ، رالف استورک ، روزنامه نگار محیط زیست ، ماهانه یک بار به این موضوعات می پردازد.

اما واقعیت این است که پول نیز در این امر نقش داشت. هزینه چهار بلیط قطار منظم از برلین به جنوب اسپانیا و برگشت حدود 2000 یورو است. باید چهار تا هفت بار قطار عوض کنید ، نیمه شب هشت ساعت را در بارسلونا بگذرانید و حداقل 32 ساعت سفر کنید. از نظر اتصال پرواز ، ما باید یک بار قطار را عوض کنیم ، شش ساعت سفر کنیم و حدود 1000 یورو بپردازیم. گفتن بله به سفر با قطار با قلبی سبک سخت است. اگر توزیع جوایز برعکس بود ، بلافاصله. اگر قیمت ها تقریباً قابل مقایسه بودند ، شاید.

اگر قیمت بلیط قطار و هواپیما به سرعت تغییر نکند ، بسیاری از افراد در هواپیمایی های ارزان قیمت که بسیار آب و هوا را می کشند بسیار طولانی می مانند.

مطمئناً روشهایی برای هدایت جریان ترافیک وجود دارد. در هر صورت ، یارانه برای ترافیک هوایی بسیار خوب عمل می کند: طبق یک توافقنامه بین المللی از سال 1944 (!) ، ترافیک هوایی از مالیات نفت سفید معاف است. از طرف دیگر ، شرکت های راه آهن مجبورند مالیات و هزینه های برق را بپردازند ، که برای آب و هوا در ترکیب بسیار کم است. در پروازهای بین المللی مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی شود. برای سفر با قطار به خارج از کشور ، هفت درصد مالیات بر ارزش افزوده برای بخش آلمانی مسیر دریافت می شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.