[ad_1]

یخ زدگی و برف به طور دقیق میل به ورزش در هوای تازه را افزایش نمی دهد. اما اگر می خواهید رسوبات چربی خود را کاهش دهید ، باید این کار را انجام دهید. این امر توسط مطالعه ای توسط استفانی مونتن از دانشگاه Laurentian و تیم وی در مجله فیزیولوژی کاربردی پیشنهاد شده استکه ، با این حال ، فقط با یازده فرد منطقی آموزش دیده اما دارای اضافه وزن انجام شد.

شرکت کنندگان مجبور بودند یک سری واحد استاندارد را برای تمرین با شدت زیاد در دماهای مختلف انجام دهند. در دمای صفر درجه سانتیگراد ، سوزاندن چربی در مقایسه با ورزش در دمای 21 درجه سانتیگراد بیش از سه برابر شده است. این حداقل در مورد قرار گرفتن در معرض حاد اعمال می شود ، همانطور که مونتن و شرکت می توانند با اندازه گیری های خود تعیین کنند.

این مزیت چربی سوزی بهتر در سرما مدت زیادی طول نمی کشد. صبح روز بعد ، صبحانه پرچربی به گروه داده شد و پس از آن نمونه خون برای بررسی سطح انسولین ، گلوکز و تری گلیسیرید گرفته شد. نرخ اکسیداسیون لیپید حاصل دیگر مقادیر متفاوتی بین دو دمای تمرین نشان نمی دهد. و بعد از صبحانه ، بعد از اینکه مردم در دمای 21 درجه سانتیگراد تمرین می کنند ، میزان قند خون حتی مطلوب تر می شود.

با توجه به تعداد کمی از آزمودنی ها و تعداد محدود فواصل آموزش ، تاکنون فقط می توان روندها را از نتایج مطالعه کرد و نتیجه گیری کلی صورت نگرفت. با این حال ، قبلاً مشخص شده است که تمرینات اینتروال باعث کاهش چربی می شوند. علاوه بر این ، بسیاری از ورزشکاران احتمالاً تأیید می کنند که تمرین در سرما شدیدتر است. با این حال ، اگر در زمستان بیرون از خانه تمرین می کنید ، باید نکاتی را که متخصصان پزشکی ورزشی توصیه می کنند ، مانند یک برنامه گرم کردن خوب ، به خاطر بسپارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.